دنیای جوک و اس ام اس

۱ مطلب در تیر ۱۳۹۵ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

سئو وب سایت فروشگاهی

سئو
هدف از seo سایت فروشبرخی :

در ابتدا پیش از پرداختن به seo وب سایت فروشگاهی به هدف از ایجاد اینگونه وبسایت ها می پردازیم . همان گونه که مستحضر هستید امروزه اکثر کارفرمایانی که در زمینه فروش کالاها و کالاهای خود کار می نمایند تمایل به فروش کالاها خود به صورت اینترنتی را دارند که در این صورت فروش محصولات علاوه بـر در بر داشتن اکثر افراد جامعه به عنوان خریدار می توان فروش بهتر ی را برای کالاها در نظر گرفت . پس اینگونه کارفرمایان در ابتدا نیازمند به طراحی فروشگاه اینترنتی هستند که بعد از آن نسبت به سئو وبسایت فروشگاهی اقدام می نمایند . در طراحی فروشگاه اینترنتی می بایست خیلی ی از موارد از لحاظ ساختار رعایت گردد تا در این صورت بتوان یک فروشگاه موفق را در رتبه های نخست موتور جستجو از عبارت گـوگل در بر داشت .

که در این بخش لازم به ذکر است که در پروژه های seo سایت با سئویاب در ابتدا ساختار تمام سایت های کارفرمایان آنالیز شده و به صورت بهینه می گردد .

seo وب سایت فروشگاهی :

بعد از طراحی وبسایت فروشگاهی نوبت به seo وب سایت فروشگاهی می رسد که می بایست در این بخش به این نکته توجه نمایید که سئو سایت فروشگاهی شبیه بسیار زیاد ی از پروژه های سئو سایت های دیگر ناست در این پروژه برخلاف پروژه های دیگر فقط بر روی یک کلمه عملیات سئو صورت نمی پذیرد و بر روی مجموعه ای از کلمات که هیچ یک از آنها در حیطه کاری ناست صورت می پذیرد به عنوان مثال در یک سایتی که کارفرما عملیات نصب و راه اندازی دوربین مدار بسته را انجام می دهد تنها بر روی کلمه دوربین مدار بسته کار می شود و این در حالی است که در یک سایت فروشگاهی که در زمینه فروش محصولات خانگی ، آرایشی ،بهداشتی … کار می نماید می بایست بر روی کلیه کلمات عملیات seo سایت انجام گیرد و ضروری به ذکر است که :

در چندین همایش و سمینار مدیران IT گوگــل بیان کرده اند که مصرف از کلمات کلیدی که در یک حیطه شغلی نباشند کار غلط ی در عملیات seo سایت است . پس در seo وب سایت فروشگاهی می بایست همچنین استفاده ازشیوه های سئو وبسایت فروشگاهی ازروش های نوین جهت بهینه سازی این گونه وبسایت ها مصرف نمود .

پس در استراتژی سئو این گونه وب سایت ها می بایست وبسایت فروشگاهی به چندین سایت داخلی تقسیم گردد تا در سئو آن به اینگونه مشکلات برخورد نگردد .

در seo وب سایت فروشگاهی نیز شبیه مابقی وبسایت ها می بایست سرعت load و یا بارگذاری سایت ها و نیز سئو ساختار سایت و … رعایت گردد .

  • محمد هادی نژاد